marți, 13 iulie 2010

summer feeling

Am ajuns la concluzia ca oricat si-ar propune cineva sa fie intr-un anumit fel, rezultatul este exact opusul a ceea ce s-a dorit, din diverse motive. De multe ori mi-am dorit sa fiu intr-un anumit fel, sa multumesc pe toata lumea. Greseala mea a fost ca fie am gandit prea mult si am simtit prea putin, fie am simtit mai mult decat era potivit si necesar.

Nu m-am priceput si nici nu am sa pot vreodata sa am un blog in adevaratul sens al cuvantului; un blog in care sa imi asez cuvintele dupa bunul plac si sa adaug postari dupa postari referitoare la viata mea si la ce e in jurul meu. Poate fiindca consider ca iti trebuie ceva indemanare, indemanare pe care eu, de altfel, nu o posed, sau poate fiindca nu as sti despre ce sa aleg sa vorbesc.

Totusi, e placut sa urmaresc niste bloguri bine scrise ale unor persoane dragi mie. Iar eu am sa ma limitez la scurte impresii, la ganduri aleatorii, la imagini si sunete ce imi vin in minte si imi completeaza existenta.

Anyway, este bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu